BLOG BEN JERRYS

De boodschap

Het gebeurt me eigenlijk nooit dat ik een commercial zie die ik graag online deel. Laat staan dat ik erover blog. Vooruit, filmtrailers niet meegerekend, want dat zijn eigenlijk ook commercials.


En okay, die Volkswagen-commercial van die honden die The Imperial March blaffen was ook te leuk om niet te delen. En die van het jongetje dat zichzelf bijzondere - donkere - krachten toe-eigent. Ook erg amusant.

Maar nu zag ik er een die ik niet grappig (want daarom delen mensen graag commercials; omdat ze erom moeten lachen), maar inhoudelijk wel echt bijzonder sterk vond. Ik zag 'm deze week in het voorprogramma van Logan in Pathé Amersfoort. En Ben & Jerry's was de afzender.

Ik had 'm totaal gemist op de internationale websites die ik af en toe bezoek. Want eigenlijk dateert hij al van november 2016. Maar hij is door Unilever nu ook ingezet in de Nederlandse bioscopen. Aan de vooravond van de verkiezingen.

Hij spreekt helemaal voor zich. En wat ik er zo mooi aan vind, is dat hij bewijst dat je als bedrijf een boodschap kunt afgeven die meer zegt dan: koop mij! 


Aantal reacties: 0
Let op: uw reactie heeft goedkeuring van de beheerder nodig voordat het geplaatst wordt.
FacebookTwitterLinkedInPinterest
PrintEmail